Thursday, September 9, 2010

GT # 6 - OH YEAH, PURPLE HAIR

Posted by LIMBERELLA at 9/09/2010 06:26:00 PM


I wasn't able to join the girl's corner last week since my laptop got busted and most of my "red" photos are there. (hhmmm). Anyway, today is about purple and unfortunately I am not the "purply" type. But I want to show a funny thing I did with my 2x2 picture 2 years ago. Two years with "amateur" editing skill and 100 pounds beauty. But, well, oh yeah, vibrant purple hair it is. I don't know what crap has gotten into me and I thought of doing something crazy and creepy with this picture. I turned myself into a killer psycho. Hehe.  



HELLO PURPLE=)

14 comments:

Kayce on September 9, 2010 at 8:08 PM said...

ahahaha! ang cute naman ng photo mo sis! at talagang tinahi pa ang bibig ha... hehehe!

Earth on September 9, 2010 at 8:17 PM said...

ngiii! it really was creepy!

LIMBERELLA on September 9, 2010 at 8:50 PM said...

hahah..creepy it is..=)

thanks sis ha. heheh..

nuts on September 9, 2010 at 8:55 PM said...

unique entry! nice hihi

Vernz on September 9, 2010 at 8:58 PM said...

ahahahahaah... what did you do to your pretty face...funny creepy...

BTW, I’m inviting you to comment and win a nice hoop earring at
Woman’s Elan Vital Thank You.

Gilay on September 9, 2010 at 9:15 PM said...

hhahaha...nice photo, purple hair with a green eyes???

zoan on September 9, 2010 at 10:58 PM said...

hahahaha NICE one :D super talaga, ano ang nakain mo 2 years ago at nagawa mo yan? ehehe

kha on September 9, 2010 at 11:41 PM said...

ang galing ah..partida 2 years ago pa yan, edi master mo na mga ganyang edit edit thing sis.. Love q din mglaro ng picture editing softwares and it never fails to amazed me..

Happy GT! :)

♣☆♥Willa♥☆♣ on September 10, 2010 at 1:13 AM said...

You are so clever! lol!

bonz on September 10, 2010 at 6:52 AM said...

katakot naman... haha!

thanks for dropping by my GT post!

happy GT!

zh3en22 on September 10, 2010 at 8:48 AM said...

cool, your into photo editing? I love those eyes...

K on September 11, 2010 at 11:18 AM said...

okay, creepy lips (those stitched ones always get me. augh) but gorgeous hair! if i have to color my hair, it would *have* to be purple. just not that bright. LOL

niko on September 12, 2010 at 11:27 AM said...

oh i love purple so much but i wont go that far in real life.. siguro girl pwede rin online lng hihihih

pero in fairness ha. ang ganda!! pero naku di tlga keri sa totoong buhay to. hanggang virtual hair lang keri ko hihihih

♥jennpotz♥ on September 13, 2010 at 10:12 AM said...

I was wondering if bakit tahi ang bibig.. hehe.. very uncommon hair color.. haha

 

Limberella's corner Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates